Bokträff den 4/12!

Hej tjejer! Då var det dags för ”Bröd-boken” på torsdag. Jag tänkte att vi kunde träffas bredvid Skegrie kyrka vid 18-18.30 tiden (kyrkogårdssidan). Kör mot Trelleborg, ta av Skegrieavfarten och åt Skegrie. Vi skylt ”hundägareskola” sväng höger, likaså vi T-korsningen. Därefter fortsätter man rakt fram (vägen svänger vänster runt kyrkan), följ vägen, vid kyrkogårdens slut sväng vänster in på gårdsplan. Parkera parallellt med huset. Välkomna!

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bokträff den 4/12!

  1. Ann Rylander Sonesson skriver:

    Kära Bodil!
    Jag kan tyvärr inte komma till dig! Jag blev iaf mycket glad för att någon inbjudan äntligen nådde mig. Jag har nog åkt ut på något sätt ur systemet eller också är det så att jag är den enda som inte roar mig med Facebook!!!!
    Kram till alla från mig…………….Ann

Lämna en kommentar