Lite mer info om nästa träff hos Maria M

Som Bodil skrev blir nästa träff hos mig, Maria M, i V Ingelstad. Det blir en fredagskväll med mat och vin denna gången. Jag har alltså valt Främlingen av Albert Camus. Jag visste att där var några som hade läst den men tänkte att den säkert kunde läsas om. Jag fick också veta igår att Katarina var expert på den här boken och författaren, spännande! Boken finns hos Adlibris.  Vi ses!/ Maria M

 http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9174291270

 

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lite mer info om nästa träff hos Maria M

  1. Katarina Melvinger skriver:

    Expert? Det var att ta i. Men jag läst har boken (det var länge sedan) och faktiskt diskuterat den vid några tillfällen eftersom författaren tillhör min mans favoriter. Mina kunskaper om författaren är dessa: extistentialist, nobelpristagare och en gång i tiden algerisk landslagsmålvakt i fotboll (ja, jag är fotbollshjärntvättad som några av er vet… och jag är inte ens intresserad av fotboll)

Lämna en kommentar