Biotips!

Igår såg jag den här filmen. Inte munter, vacker eller upplyftande men BRA!

Anna d ä (bloggfanatiker?)

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Biotips!

  1. Maria M skriver:

    Jag är så glad att jag fått någon att prata med här på bloggen! Det är du och jag nu Anna, får se om vi kan få med nån mer snart. Ann är lite på gång också. Hur som helst så tyckte jag också att den här filmen var bra! Du har rätt, den var deppig och ful på ett vackert sätt men totalt oamerikansk och så upplyftande att slippa se kända Hollywood skådespelare.

    • Anna (d.y.) skriver:

      Jag har faktiskt också lagt in kommentar…
      Jag har också sett den, eg inte så mycket handling, man fick bara vara med. Mörk och grå men fantastisk!!!

Lämna en kommentar