Bokträff hos Karoline

Hej allihop!

Här kommer äntligen boken som jag har valt, den heter Stjärnlösa nätter och är skriven av Arkan Asaad. Boken är oerhört lättläst. Ämnet är dock alltid rykande aktuellt, nämligen hederskultur. Eftersom jag har varit sen med att lägga ut boken så föreslår jag att vi ses hemma hos mig lite längre fram än vad jag först hade tänkt. Vad sägs om torsdagen den 31 maj kl 19.00? Kram Karoline

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Bokträff hos Karoline

  1. Maria Hansson skriver:

    Äntligen!!!! Har väntat…. Jag kommer gärna. Kram maria

  2. Ann Rylander Sonesson skriver:

    ”Tyvärr” åker jag till Mallorca då. Min gamla faster bryr sig inte alls om att jag har viktigare saker för mig……………..
    Ha det kul………………………..utan mig!
    Kramar från Ann

  3. bokfan skriver:

    Hej, Bodil här! Jag kommer.
    Knus

  4. Petra skriver:

    Jag kommer ! / Petra

  5. Katarina Melvinger skriver:

    Jag kommer!
    /Katarina

  6. birgitta skriver:

    Jag kommer!!//Birgitta

  7. Maria M skriver:

    Jag kommer! Kirsten hälsar att hon inte vet förrän på torsdag om hon kommer.

  8. Anna E skriver:

    Hallå! Jag kommer! /Anna E

  9. Birgitta skriver:

    Hallå, vågar knappt skriva detta men jag kommer inte……två av mina kollegor ska sluta och den dagen A-L-L-A kunde (utom jag) var naturligtvis nu på torsdag. Känner att jag vill vara med och fira av dom….hälsningar B

  10. Katarina Melvinger skriver:

    Karoline,
    vilken gata bor du på? Du bor bredvid Maria? Vilket nummer?
    /Katarina

Lämna en kommentar