GÄSTIS nästa!

Den 16 mars tar vi tåget till Gästis i Varberg!

Hotell Gästis i Varberg

Eftersom Jan Myrdal är en stammis på Gästis ska vi läsa en biografi om hans mamma; Alva Myrdal. http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170372977

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till GÄSTIS nästa!

  1. Katarina Melvinger skriver:

    Vi kanske ska boka tåg? Eller vad tror ni?
    Du har bokat rummen, Anna? Betalar vi på plats – eller innan?
    /Katarina

  2. bokfan skriver:

    Jag har bokat rum för 8 (Maria H+M, Anna E+N, Katarina, Ann, Bodil och Petra).
    Tre dubbelrum och två enkelrum. Vem vill bo hur och med vem?
    Kostnad / person i dubbelrum: 1035 kr
    Kostnad / person i dubbelrum: 1295 kr
    Betalning sker vid utcheckning. Det tillkommer kostnad för det vi dricker.

    Jag tycker vi kan boka tåg. Vad sägs om;
    Lund-Varberg kl 10.20 (framme 12.32), 232 kr
    Varberg-Lund kl 12.19 (framme 14.39), 232 kr
    Det blir ju rätt mycket billigare om vi kör i två bilar. (40 mil a 15 kr = 600 kr/bil dvs 150 kr /person). Jag kan köra en bil.

    /Anna

    • Maria M skriver:

      Jag tycker det är rätt skönt att slippa köra då jag spenderar 2 timmar i bilen varje dag. Men jag är på vilket som. Jag och Anna E (icke snarkare) kan dela rum!

    • Katarina skriver:

      Vad gäller priserna, Anna, så har du skrivit dubbelrum på båda, men det är väl fel? Det dyrare priset avser väl enkelrum?
      Jag delar gärna dubbelrum med någon för att komma ner i pris men jag kan ta enkelrum också – prisskillnaden är inte så stor, jag kan ta det som blir över.
      Ska kolla detta med familjerabatt på tåget
      /Katarina

      • bokfan skriver:

        Hej vänner!
        Med reskassa duo kostar det 332,80 för två (166/person), och då är det från Malmö 🙂 antagligen någon krona billigar från Lund. Jag delar gärna rum med någon, dock brukar min man vara ganska oförskämd och påstå att jag snarkar. Men, vem vet, kanske ligger det en uns av sanning i detta påstående.
        /Bo

  3. Katarina skriver:

    Men då delar jag gärna med dig Bodil! Snarkar du så ska jag ha öronpropparna redo /Katarina

  4. Anna N skriver:

    Eftersom jag är så omåttligt rik tar jag gärna ett eget rum.
    /Anna

Lämna en kommentar