Datum för nästa träff

Birgitta har nu bestämt att vi träffas kl 15 den 1 Maj på något fik i Lund. Återkommer med mer information senare.

 

Birgitta skriver: Ok, datumet blev lite knivigt. Cafeet på Biblioteket har inte öppet mellan maj och augusti. Så där föll det. Kan ingen den 17 april? Vill gärna vara i Lund. Någon som har något förslag på ställe om alla tycker att det är bättre den 1 Maj? //Birgitta

Jag kan 17 april men tror att det var många som inte kunde då? Är det inte lite lång tid till 1 maj? Kan någon annan ta det imellan? Anna E och sen Petra står på tur. Eller är där några som kan 17 april? /Maria M

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Datum för nästa träff

  1. Anna d ä skriver:

    Jag kan 17 april (och 1 maj).

  2. Anna E skriver:

    Jag kan 17/4. Jag tycker att det annars är OK att vänta till 1/5. Förslag på lokal dock inte i Lund, ”Bishops bibliotek” i Malmö som vi talat om.

  3. Maria M skriver:

    Jag tror jag kan 1/5 också!

  4. Bodil skriver:

    Jag kan både den 17/4 och den 1/5!

  5. Petra skriver:

    Jag är i väg på annat den 1/5 (dock inte första maj demonstration men däremot en årlig utflykt med tjocka släken) och kan därför inte komma.

  6. bokfan skriver:

    Jag kommer först och går först. Ska vara på annat ställe klockan 16. Vi ses!
    /Anna N

  7. Anna E skriver:

    Jag kommer, men var ska vi ses?

  8. Katarina Melvinger skriver:

    Hej!
    Jag kommer, troligen. Jobbar eg söndag men tror jag kan komma ifrån en stund kl 15. Men var ses vi?
    Katarina

  9. Maria M skriver:

    Hej! Jag kommer också. Nu väntar vi med spänning på plats! Birgitta?

  10. bokfan skriver:

    Hej Birgitta
    Jeg kommer også meget gerne til det ”hemmelige sted”
    mvh Kirsten

Lämna en kommentar