Bokträff söndagen den 2/10 kl 11.00 i Arrie

Vi läser Muriel Barberys bok Igelkottens elegans. Det blir brunch med fransk touch. / Petra

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Bokträff söndagen den 2/10 kl 11.00 i Arrie

  1. Birgitta skriver:

    Hej alla! Jag inser att jag inte varit en hedervärd medlem i denna eminente klubb på länge. Måste be om att få vara ”vilande” ett tag då jag inte har förmågan…….har vi vilande medlemskap? piiiis! Birgitta

  2. Ann Rylander Sonesson skriver:

    Kära vänner!
    Flyger in från Mallorca den 2 oktober och har ingen möjlighet att prioritera vår bokklubb, (om jag inte lyckas flörta med piloten). Knappast troligt, vi ses nästa gång!
    Kram från Ann

  3. bokfan skriver:

    Hej! Jag kommer på söndag!/Maria M

  4. Bodil skriver:

    Hej gott folk! Liksom Ann befinner jag mig utrikes på söndag. ”I will be visiting a Spain” Men, jag hoppas ni andra får en mysig och givande träff.
    Hugs
    Bo

  5. Anna E skriver:

    Jag kommer. Kämpar massor med boken, hoppas hinna med den till på söndag 😉

  6. Anna skriver:

    Anna d ä kommer också!

  7. Kirsten Klausen skriver:

    Hej alle
    Desværre kan jeg ikke deltage i søndagens bog træf. Jeg har 3 gange startet på bogen, og er nu nået til side 93. Har bestemt at den skal læses, men jeg synes den er mærkelig….indtil nu.
    Jeg ved at det næste gang er mig der lægger hus til 🙂 , men bogen er jo bestemt
    Min kamp af Karl Ove Knausgård………..og så må vi finde en dato.
    bedste hilsner Kirsten

  8. Katarina Melvinger skriver:

    Jag kör från Lund (om jag bara får en vägbeskrivning, har aldrig varit hos Petra). Någon som vill åka med?
    Petra, har du vägbeskrivning/adress?
    Katarina

    • Petra skriver:

      Hej Katarina Adressen är Prästagårdsvägen 16, Arrie. Du kör samma väg som till Maria i V.Ingelstad men svänger vänster ner från väg 101 i Arrie (innan bensinmacken). Vårt hus ligger ca 200 m ner på vänster sida. Parkera vid postlådorna mitt emot Arrie skola (dagis). Välkommen ! / Petra

Lämna en kommentar