Nästa träff hos Kirsten den 13 Nov 2011 kl 11.00

Vi läser ”Min Kamp” av Karl Ove Knausgård. Jag bjuder på brunch kl 11, dock ej med norskt tema…
/Kirsten

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nästa träff hos Kirsten den 13 Nov 2011 kl 11.00

  1. Maria M skriver:

    Jag kommer!

  2. bokfan skriver:

    Hej gott folk! Inte heller denna gång kan jag komma, befinner mig på ”sonens hotell” = Crown Plaza i Cph. Men boken är så gott som läst!
    Knus
    Bo

  3. Maria Hansson skriver:

    Hej,
    Kan tyvärr inte komma på bokklubbsträffen. Har en annan tjejträff inbokad sedan i våras. Ann låter hälsa att inte hon heller kan komma…. Tror hon jobbar. Ha en skön söndag. Kram maria

  4. Anna Nilsson skriver:

    Jag kommer.
    /Anna N

  5. Anna E skriver:

    Hej Kirsten. Jag kommer! /Anna

  6. Petra skriver:

    Hej Kirsten Jag är i Karlskoga på Road Racing bankett med John som skall hämta pris. Han kom 5:a i årets säsong. Därför hinner jag inte hem till vår träff i morgon och kan alltså inte komma. /Petra Ps jag hade hellre varit på bokklubbsträff… 50 mil t/r, men vad gör man inte för sin man!

Lämna en kommentar